Give me a reason

Innan jag slöt mina ögon igårnatt för lite sömn, skrev jag pinsammt nog ihop en "To Do"-lista för idag. Men får man inte sakerna som måste fixas lättare avklarade när dom står uppskriva framför dig? Hur som helst är bussbiljetterna nu fixade, bokade och klara! Jag längtar till Stockholm riktigt mycket. Ska bli så skönt att ge sig av på ett eget äventyr med vänner, lyssna på bra musik och allmänt bara njuta.

När vi var på väg hem från semestern med dad's gjorde jag en riktigt puckad grej.. Efter en paus på en rastplats längs vägen, sätter vi oss alla i bilen igen, som var något full med packning, och jag drar igen dörren. Tror ni inte jag råkar klämma mina iPod-hölurar ? Joo, så nu är dom trasiga och funkar inte! Också en grej som står på min lista att jag ska fixa idag, nya lurar.

Nu ska jag äta lite frukost, kolla upp punkterna på min kära lista, och klara av dom så snabbt som möjligt! Och nej, tro nu inte jag är ett pedantiskt freak... Så är inte läget !


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar till Karolina: Tack tack! :D

2008-08-14 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0