Livet Leker.

Jag sitter i min nyinköpta, blårandiga t-shirt från Hm och känner mig allmänt stornöjd. Efter några härliga timmar på stan med Emma, där jag bl.a. hittade denna goding kom Natalie springandes med flåset uppe. Hon hade skymtat oss från bussfönstret, gått av vid tinnerbäcksbadet och sprang tillbaka. Impulsiv och galen! Jag vart hur som helst jätteglad över att se henne igen, för det var inte igår. Sen begav jag mig mot dad's där hon senare ringde och frågade om hon fick tränga sig på, och visst fick hon det :) Idag färgade hon mitt hår mört, mööööörkt! Nu är jag mer brunett än jag någonsin varit, och gissa, jag trivs i det.
Senare såg jag Lowisa från balkongen, och blev så förvånad att jag tappade hakan. Vi har inte setts på hur länge som helst, och klart känndes det rätt underbart att höra hennes skratt igen.

Imorgon kväll blir det klassfest, och det ska bli rätt så underbart kul! Kan tänka mig att de flesta är peppade till tusen!

SKa springa och låna en klänning av en viss bruud nu :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0