Movin at the speed of light

Planerna för kvällen lyder fika med Malin och Emma. Kan bli riktigt lyckat! Lär bli riktigt lyckat! Har kommit överens om att se vart kvällen leder oss, underbart. SKa nog se til att hitta på nåt crazy ;)

Just nu är jag riktigt pepp på Stockholm och The Voice i kungsträdgården. Vet en massa folk som ska dit, så tänker allt höra av mig till en och annan under kvällens gång. SJälvklart inkluderar en stockholmresa shopping. Har en bild i huvudet av dom perfekta höstskorna så ska försöka leta upp dom i huvudstaden. En ny t-shirt, snygg kjol med hög midja och kanske en jacka skulle inte heller sitta helt fel. Är också i behov av lite smink, så ska nog passa på då. Tänkte fixa bussbiljetter idag och boka taxi, och kolla upp ännu en gång de artister som ska dit. Jag tycker vi alla tjejer (ni vet vilka jag menar!) ska käka lunch tillsammand på söndagen eller nått sånt, vad tycks?

Ser fram mot en härlig helg, hoppas på toppenväder, toppenbra sällskap har jag redan fixat !

So long / Ciao


Just nu känns allt mer som höst,
bara minnen som finns kvar <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

då är det tur att det är riktigt bra minnen <3

2008-08-10 @ 22:15:21
URL: http://oliviablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0