Rise to the occasion

Inatt fanns den stora luftmadrassen bredvid min säng, med en Natalie tungt sovandes på toppen. Vi hade en supermysig kväll på Steves med Emma där vi också träffade Lovisa. Hann också med att se gårdagens avsnitt av Sex & The City. När skolan drar igång igen och alla vanliga rutiner påbörjas kommer tyvärr dom avsnitten sändas allt för sent för att man ska kunna titta på dem med bra samvete. Igår när jag satt där i soffan, och tänkte på att skolan faktiskt drar igång om inte mindre än 6 dagar kändes det väldigt nära och verkligt. Sommarlovet blir som en dvala av långa ledighet och slappa vanor. Självklart ska jag se kvällen avsnitt också, eftersom det inte är långt kvar till allvaret nu...

Jag blev väckt tidigt imorrse, bad och bönade om att få somna om igen och Natalie var snäll, haha. Men så fort jag öppnat ögonen stack vi upp till tvättstugan, för att sedan göra oss i ordning, dra en sväng på stan och sen bli skjuttsade till Lovisa. Hennes nyomgjorda rum var verkligen hur fint som helst, som hämtat ur en inredningstidning.




Vi
hade lite roligt under tiden vi spelade
"Sanning  Konka" med Martin och Ludde över msn.

Detta är då Natalie ;) hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0