Simhallen

Kom nyss hem från simmhallen. Det var riktigt länge sen jag var där sist. Någon gång under förra året då vi var där med skolan, precis som denna gång. När man var liten känns det som man var där var och varrannan vecka, men å andra sidan var det väl en aning roligare att slänga sig i vågor, åka i strömmen och simma in i grottor förr.
Idag var vi där för att öve på livräddning. Gått och varit nervösa ett bra tag över att hämta den 70 kg tunga dockan på botten av basängen, men puuh, vi slapp! Istället fick vi öva på att "dra" varrandra, simma snabbt och flyta. Jag och Lovisa chillade lite efteråt i bubbelpoolen och bastun också, riktigt värt =) Just nu känns det som mitt hår är fyllt av istappat ungefär ändå in i öronen, mumms ;)




Från stockholsresan i nian


Kommentarer
Postat av: Anonym

HJÄLP MIG MED MIN BLOGG DESIGN

2008-12-04 @ 17:42:17
URL: http://amundasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0