3 dagar till london

Måndag - förtsa dagen på lovet!

Efter mågna diskussioner fram och tillbaka bestämde vi oss till sist för att åka på fest i M-slätt. Jag mötte upp Daniel, Anton och Emma för att ta 213, där vi senare upptäckte att de flesta vägar börjar på får-. Vi fick nästintill chansa när vi hoppade av på en av alla får-gator, vilket senare visade sig vara rätt. Och så började vi gå, in bland hus och lekparker, promenerande par och hundar, men inte en festlokal så långt ögat kunde nå. Tydligen hade vi gått åt helt fel håll.
När vi äntligen hittade fram till det rätta stället, fick vi meddelandet att festen redan var sluta, jaha, klockan halv tio. Så det var bara att sätta sig på bussen hemmåt igen, med siktet inställt på att ta en fika, då vi kom på att det var söndag, och allt var stängt!
Våra planer på fest slutade som en shoppingtur på Yngves Livs och hem till mig med Emma och Jocke som sov över. Och nu har jag även upptäckt att min säng är alldeles för liten för två personer :)
Nya upptäckter är dock att Jocke klär både i rosa tröjoa och tröjor med mussepigg tryck! bilder kommer ;)

Mina dagar fram till Torsdag blir plugg, ska ringa Martin en sväng för en fika och ta en promenad med Lovisa.

Ringde också till Malin och Maria i sälen nyss, det verkar inte gå så bra för dem, då dem just trillat när vi pratade. Men det lät i alla fall som dom hade trevligt :)

(Shopping-tips till london är välkommet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0