:)

Onsdag redan :O
Veckan har gått otroligt fort så här långt, och lovet också för den delen.. Men London var toppen! Fast bara tre dagar i den staden är egentligen aldeles för kort tid. Bara en liten glimt på ytan av djupet.

Fick skjutts till skolan, som tur va, eftersom Sveriges väder inte alltid är det mest lockande att promenera i. Skolan var ganska så seg, och maten var ändå helt okej idag, det bästa av allt var att vi slutade redan vid 12.40. Alla hade utvecklingssamtal så enligt lärarna var det ingen idé att ha lektion, enligt oss också :D Jag och jocke väntade kvar med Lovisa till hennes mamma kom, gulligaste mamman som kom ihåg mej, sen drog vi oss in mot stan och kebabben. Daniel, vincente och Lovisa kikade förbi och vi gick och provade glasögon.

Sen tog jag bussen till Lowisa där Erik höll till :) Jag pluggade, dom .. slappade. 

Nu sitter jag hemma igen och pluggar, eller snarare "pluggar". Seminarie i temat hållbar utveckling på fredag som känns ganska så jobbigt och tufft just nu..
Åter till böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0