Godnatt!

00.46
Och jag borde sov nu egentlgien, fick inte mycket sömn inatt.

Jag har läst ut Linas kvällsbok 2 idag, för andra gågen! Jag kan liksom inte riktigt få nog av hur Emma  Hamberg beskriver alla känslor och händelser så levande, så att jag känner mig som en del av själva handlingen.
Är snart klar med Svenska-artikeln och Matten nu också, dock inte jobbat på seminaret över huvud taget idag. Det får bli imorgon.

Jag börjar inse nu att Londonresan är verklighet, men jag kommer nog inte riktigt förstå det innan jag står framför Big Ben med Natalie vid min sida.

Shoppa!
 - Mjukisbyxor
- Linne/T-shirt
- Underkläder
 - Stora, mysiga tröjor (Vill helst ha en oxford-university, får se vad jag hittar)
- Örhängen !!!
(Vågar knappt hoppas på en Skinjacka, men jag är i stort behov)

Känns som min plånbok kommer vara relativt lätt efter den här resan när jag skådar denna lista.

Nu måste jag se till att bli bra i min hals, så idag har jag proppat mig full med olika tabletter, drycker, piller! Hoppas på resultat till imorgon uppdatering angående hälsan kommer.

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: daggs

Ni borde verkligen inte åka dit för shopping. Det finns såååå mycket mer att kolla på! :P Och allt är mycket dyrare än vad man tror och de finns inte ens så mycket snyggt. Var tvungen att vara lite neggo.;)

2008-02-19 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0