godnatt

Klockan är alldeles för sent, igen, och jag borde sova nu. Men eftersom sovmorgonen imorgon inger lite lugn så känner jag mig inte lika stressad att somna tidigt som vanligt.. Helgen är mycket lockande just nu :) Seminariet kommer vara över, och hållbar utveckling kommer äntligen vara ett avslutat kapitel.
Fredagskvällen kommer till en början spenderas med familj och vänner, i laserdome hallen. Den roligaste "sporten", men enligt Lovisa var det ingen direkt sport. Sedan hoppas jag på att Jocke fixar den där festen så jag kan få umgås med Malin och Emma lite på kvällen, och alla andra på festen såklart.
Lärdagen ska jag spendera med Lowisa, och nu är det tydligen mer officielt att vi blev kallade "partypinglorna", inget smeknamn jag hoppas kommer leva sig kvar så länge. Kvällen är än så länge ganska oplanerad.
Söndagen ska jag viga åt historia-uppgiften, ingen rolig söndag jag har framför mig.

Men som sagt, klockan är alldeles för sent, och nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0