As life goes on...

Tack vare byte av bloggplattformen till publishme.se istället kan jag nu blogga även på min mac. Det innebär troligen ännu snabbare uppdateringar än innan. Idag är det midsommar! Förra året vid den här tiden var jag i stugan i Halmstad. Tyvärr var vi tvugna att sälja den underbara platsen, men mot alla odds har jag faktiskt tvingat mig själv att vänja mig vid tanken.. Måt nytt kommer vi ju hitta, så är det bra, men jag vet ockå att det aldrig kommer kunna bli samma grej som den gammla. Nio år av minnen är inget som bara rinner ut i sanden. Hur som helst så blir det en lugn midsommar med familjen. Känns skönt. Frågan är om man ska försöka hitta sju sorters bommor att lägga under kudden inatt? jag har aldrgi testat innan faktiskt ;P Nu ska jag springa ner och ta en blomma till håret, lite fin kan man väl vra även utan krans. G L A D M I D S O M M A R

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

trevlig midsommar! (=

2008-06-20 @ 09:42:30
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: Jocke

OKej, alltså jag har inte sätt det! ;P Men jag får väl kolla in det! :D Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 13:15:04
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0