don't take the easy way out

*trumvirvell* darararadaaaaaaaaaaaaaaaaaam  Jag har blivit en soffpotatis!
Jo så är det dessvärre. Min dag idag har gått ut på att inte göra något. Jag har lyckats få bort klädhögen i fåtöljen så mina besökare faktiskt kan skåda dess färg, likaså går det nu också att lägga ögon på mitt otroligt vackra överkast eftersom det för en gångs skull ligger på sängen. Nu får jag mig själv att låna som en sån där som kan behöva hjälp av "Rent Hus" och så farlig är det nog inte riktigt, ni får nog dömma själva.


Jag har alltid haft svårt för att skiljas från saker, alltid. Det spelar egentligen ingen roll vad det handlar om för situation, jag grät när vi sålde vår guld-ford när jag var mindre. Så farligt är det inte idag, men jag kan fortfarande ha svårt att släppa taget om saker och ting. Detta är en av anledningarna till att jag saknar en del människor förbannat mycket ibland, sen förbättrar ju inte min blödiga sida saken direkt, haha. Hur som helst saknar jag Natalie just nu. En vecka i Spaninen kan gå väldigt snabbt, men saknar henne ändå. Tror hon kommer hem typ nu i dagarna om ja ska vara ärlig. Har inte riktigt koll just nu, mitt liv och mitt huvud är en aning förvirrade.

Nu ska jag springa ner till Malin som är på stan, så ska jag tvinga henne att köpa massor goda saker med mig.


Kommentarer
Postat av: malla

hha, jo så farlig äre ;) men jag tycker om dig ändå, även om jag får städa när jaj kommer hem till dig, haha ;)

2008-06-18 @ 16:15:56
URL: http://glife.se/malins
Postat av: Olivia

haha, då är vi säkrade mot fästingar i sommar båda två ;)

2008-06-18 @ 17:50:40
URL: http://oliviablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0