Dont want to be alone on this planet they call earth

Min mac-dator hos pappa är lite småkonstig. Det fungerar nämligen inte att uppdatera på bloggen därifrån.

Jag har i vilket fall haft en skön helg. Vädret och temperaturen kan nog inte bli mer underbar än såhär.  Igår tittade jag när min syster hade fotbollscup och gick sedan hem för att lägga mig i solen ett tag. Jag har aldrig tyckt om att bara ligga still, då jag aldrig heller sett något större resultat av mina korta pressningsförsök. Men igår när jag låg i solen med iPod:ens musik i lurarna, insåg jag att det kanske inte är s dumt ändå. Faktiskt ganska avkopplande att bara ligga still ett tag, och lite avkoppling behöver vi nog alla då och då.
På kvällen tog familjen bilen ut till Bergs slussar och åt take away från La Kantarell. Kan starkt rekommendera kycklingsalladen därifrån. sedan lev jag skjutsad till Lowisa och Erik som satt och grillade med vänner vid ... Tekniska verken?! haha, jag har lite svårt att förstå att vi inte satt vid ån utan satt typ 30 meter därifrån. Aja, mysigt i alla fall. 

Åkte hem tidigt och somnade på direkten ungefär. Nu längtar jag till den 13 juni, då vi slutar skolan, fast samtidigt börjar den där känslan av saknad komma krypande nu när jag vet att det är så kort tid kvar.. Är det nu över sommaren som visar vilka man verkligen har kontakt med?
en sak som är säker vet jag i alla fall är att det lär bli svårt att inte träffa Lovisa och Lowisa på några veckor när alla är bortresta. Mail får bli svaret!

Nu ska jag sammanfatta musikens historia till provet som kommer imorgon!
Ska kolla om nån vill ta en fika eller gå på bio ikväll också.. :)




Kommentarer
Postat av: Olivia

det skiter jag fullständigt i också! om du är ett irriterande tonårsbarn kan du inte vara mer irriterande än en irriterade lillebror (med IQ bättre än mej..-.-)
vi ses på gotland snart jöe! :D

2008-06-01 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0