flying

En sån där helt underbar somamrkväll. Som man hälst av allt vill spendera med sina vänner vid havet ... altså ÅN, efterosm Linköping inte är en kuststad, rätt så synd! Då skulle man slippa äckliga bad i stångåns smutsiga vatten ;P Alla i min familj sover, haha, joo, klockan är 20.26! SJukligt nog, dom kommer komma upp senare, men just nu är jag den enda vakna. Roligt sällskap :P Tror jag ska ta min iPod och gå ut nån stans. Känner att jag vill njuta lite av vädret i min ensammhet. Kanske messar någon liten människa, finns en del jag saknar. Nej nu hör jag nån är vaken, puss

Kommentarer
Postat av: malla

du får ringa mig om du vill (A)

2008-06-21 @ 20:33:06
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0