Hej Kära Tisdag

Skolan var slapp idag, och nu börjar man vänja sig, inte så svårt ska jag säga. Sista uppsatsen lämnades in idag och nu är det bara en liten uppgift kvar. I helgen ska inte en endaste bok öppnas.

Jag och mamma åkte till ikano då jag insåg att jag inte har några skor alls. Hittade som tur va två par ...

 Den efterlängtade Jesus-sandalen

 Guldsandalen. Letade som en iddi efter en sån i Barcelona sist jag var där, och så hittar jag den hemma i sverige på din sko.


Har också hittat min efterlängtade klänning som jag har letat efter
i  4 veckor nu. Så fort jag såg den grabbade jag den och nu är den äntligen min.





På avslutningen blir det denna skönhet och troligen dem guldiga sandalerna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0