Hemma

Blev lite smått förvånad när jag såg att Olivia inte uppdaterat sin blogg sen jag åkte, men som tur är har hon nog haft bättre för sig idag och det känns ju betryggande. Hur som helst har vi haft lika roligt som vanligt, även om vädret inte varit så sommaraktigt kanske. Ses ju som tur är snart igen, Gotland om två veckor, och där kommer även en viss Malin och en viss Emma att befinna sig. Känns som det inte kan bli mycket mer än en lyckad resa. 

Nu ska jag kolla på Allsång på skansen! och nej, ni har inte blivit helt veckovilla, vi har den inspelade versionen ;) Tur, eftersom vi missade det första programmet när vi var ute och cyklade Olives och jag. 


Ha det finfint, och känner jag er, saknar jag er med stor säkerhet!




Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, ja, jag HAR faktiskt haft annat föör mig idag ;D

2008-06-27 @ 21:27:51
URL: http://oliviablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0