Let's escape into the music

Nu är jag hemma från solen och en helddag i Berg med partypinglan, Lowisa her self. Helmysi dag, om man bortser från att jag har bränt sönder mig under rumpan! Inte skönt kan jag säga, alls! Vi hade roligt som vanligt, tog bussen redan vid 10.45 imorrse, och lantisbussar är kalla kan jag lova. Vi var bland dom första i Berg men ju mer klockan tickade desto fler folk kom och la sig och stekte.
Jag kan tänka mig att jag såg ut som en riktigt campare med ryggsäck och kylväska, och Lowisa bjöd på ett par hånskratt, haha ;P

Jag och Lowisa

Nu ska jag duscha och fixa mig iordning för bortgång ikväll, hoppas kussarna är hemma! Lite kylbalsam åker på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0