Midsommarafton

Nu är jag åter hemma i LKPG igen. Det var riktigt skönt att vi beslutade att åka hem igår kväll istället för att sova över och ta bilen hem idag. Midsommarfirandet hölls i år vid Lofta hammar, med familj och vänner. Visst, vädret kunde kanske varit en aning mer tursamt, men vi kunde i alla fall äta lunchen utomhus och regnet upphörde precis till midsommarstången. Jag avstod från att dansa små grodorna i år igen, larvigt? Kanske, men jag har lika kul att kolla på mina systrar som glatt svänger runt. Lyckades dra till mig en av dom godispåsarna som utlovades till barnen också =D nöjd, mjo tack! 
Jag har nog aldrig direkt gillat att åka båt, men fy fabian va kul jag hade igår. Älskar känslan när vågorna slår mot skrovet och vattendropparna slår i ansiktet. Sen fick jag köra båten också, måste skryta lite och äga att det gick prima, första gången till och med. 
På kvällen grillade vi, kollade på fotboll, åt godaste kakan och jag fick mysa med världens sötaste bebis!!! 
MIn midsommar hade nog allt en midsommar ska innehålla. God mat, familj, båttur, midsommarstång, och (om en löjlig) grod-dans runt stången. 

Nu ska jag fixa mig och sen ska jag träffa Martin, finaly! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0