Och för en stund blir jag fem år gammal..

Mitt humör och min lycka idag är okrosslig. Allt har gått vägen för mig idag och jag älskar sånna dagar. Först sovmorgon som aldrig är helt fel, och väl i skolan på svenskalektionen fick vi fortsätta titta på filmen Odessy's (stavning?) som faktiskt är bra. Tror vi såg den i nian nån gång men kommer ändå inte ihåg så mycket, så det går när man inte riktigt koncentrerar sig på lektionerna. På engelskan fick vi tillbaka nationella proven och jag är helt klart supernöjd med resultatet. MVG och VG, I like it. Efter det var det håltimme och jag och Lovisa ahr helt klart hittat vår nya häng, plaskis vid muséet, härligast! Hur som helst klarade jag spanskan också och det är jag otroligt glad över. fick äntligen träffa Lowisa i skolan idag igen, våra scheman matchar minst sagt dåligt nu när massa lektioner är inställda.

Efter spanskabeskeden begav jag mig in mot stan för att möta upp Emma och vi satte oss för glass på trädgårdstorget. Tog inte lång tid innan Malin och Maria slog sig ned och joinade oss i det finfina vädret. För övrigt bästa stället att kika på folk ifrån. Hann träffa en hel del människor som Daniel, Joel osv. Helt plötsligt kommer Niklas och går där, trodde ahn höll till i Norge men icke, var trevligt att se honom efter typ ett halvår eller nåt sånt.

Så mitt huör är på topp, don't try to stop me!

Nu ska jag fixa iordning mig, för snart kommer Lovisa och då blir det downtown för att träffa vänner och spela kubb, käka o mysa. Bilder will be later

Ut och njjut i solen!


Kommentarer
Postat av: Olivia

om jag saknar dig!

2008-06-07 @ 10:27:02
URL: http://oliviablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0