SATC!


"Get Carried Away"


Om det nu är möjligt, har jag lyckats, jag har blivit kär i en film. Biosalongen entrades med noll förväntningar och förhoppningar, och ut ur salongen gick jag med ett leende på läpparna och en bra känsla i magen. Det finns nog en liten gnutta av en "SATC"-are i oss alla, i alla fall oss tjejer. Dessa fyra tjejer lever nog mångas drömliv, shopping i massor och flotta våningar på Manhattan. Det jag så fullkomligt älskar med den här serien/filmen är att även baksidan av glam-livet visas. Man kan inte annat än att gilla varje karaktär i serien, för alla är så egna och speciella.
Själva filmen i sig hade nog det mesta man kan tänka sig, humor (hela biosalongen stod i gapskratt ett antal gånger), shopping, resor, fester, kärlek, olycklig kärlek, vänskap, jag skulle kunna fortsätta ... Hur som helst, har du inte sett den, måste du se den!

Jag ha mina egna SATC i mina underbara vänner, till höger om mig i biosalongen fanns två av dem, Natalie och Emma. Denna kvällen var i alla fall underbar, en riktigt härlig kväll och nu saknas bara sommarvädret, bring it back!
Nu ska jag läsa nya Veckorevyn som damp ner i brevinkastet idag, sen leta efter mina försvunna nycklar och efter det får det nog bli godnatt.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: emma

great day!!

2008-06-24 @ 00:38:29
Postat av: Emma.

Great night!!

2008-06-24 @ 00:49:52
URL: http://daaging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0