Torsdag

Godmorgon !
Har vaknat för länge sen, Olivia ska till tandläkaren och är redan på väg dit, så idag fick vi bli väckta. Jag hade tänkt följa med, men blev inte så sen och nu sitter jag här med dåligt samvete. Ajaj, tänkte jag skulle sitta där och titta på'na när hon gapar så stort hon kan, men hann liksom inte bli färdig. Förlåt Olives! Ok?! 

Igår efter lunchen hos mormor satt vi och undrade vad vi skulle hitta på resten av dagen. Mamma och Mormor började prata om "Torpa stenhus" och gick igång på idén att vi skulle spendera eftermiddagen på ett kulturellt sätt. Så vi åkte dit, tog en fika och sen gick vi in i den gammla borgen. Det var riktigt kul faktiskt. Personlig guide fick vi också, och Olivia vart liiiite rädd när hon berättade om grå frun, vem blev inte? ;P 

Senare på eftermiddagen satte jag mig bakom ratten för första gången. Wiiiiiiiiiiiiiiihooo ! !  Hur roligt som helst ! Gick bra om jag ska tycka själv. Idag blir det ännu mer körning..

Och ikväll blir det bingo med mormor, hoppas på storvinsten.
(Sjukt nog åter vi hem redan imorgon)





Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, det är lungt ;)

det var ett 5 minuter's besök, så det var inte speciellt mycket att uppleva ;D

2008-06-26 @ 12:57:05
URL: http://oliviablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0