Go och glad, kex choklad

Har ni sett reklamen som rullar på kanal 5 för tillfället? Det handlar om de verklighetsbaserade filmerna som dem visar på söndagar 20.00. Samtiigt rullar en låt som jag läänge ar undrat över vad den heter, och idag släptte Maria bomben. Helt plötsligt började min kära dators högtalare sjunga ut denna underbara sång, hon visste vad den hette.



Eva Cassidy - Fields of gold

Natten spenderdes hos min loverboy, Malin, haha.. Vi åt mumsig kycklingsallad med fetaost (för recept fråga Bupp) och kollade sen tyvärr på Harry Potter. Troligen tycker ni jag är någorlund puckad, men jag har aldrig cruschat in på Harry Potter spåret dessvärre. Som kompensation hade vi laddat upp med tup 10 andra filmer, som vi tänkte se efter avslutade trolleritrick, men eftersom vi båda somnade en kvart in i andra filmen fick vi istället gå och knyta oss.

Idag träffade jag Maria, de var första gången på 327 år ungefär. Båda var rätt trötta så först fixade vi lite lyxmiddag, köttbular con makaroner, och sen kollade vi film så gott de gick på min lilla compis.

Vaaaaaaaaaahhh, min mamma spana upp Natalie ute på stan, ungen är altså hemma! Nu blire o ringa, sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0