work out

Nyss hemkommen från träningen. Och oj vad gymmet var dött idag. Kanske 5 personer eller nåt sånt som tränade, och löjligt nog blir jag förbannat seg när det inte är nåt annat folk och tränar. Var hungrig redan när jag gick dit, så efter lite kondition höll jag på att svimma av hunger. Fick bli en snabb & mumsig kebab här nere på hörnet, pinsammt nog börja dom nog känna igen mig där snart, är där alldeles för ofta.

På väg hem ringde Natalie den lilla gullungen! Hon ville att jag skulle följa med ut till landet, vilket jag verkligen ville, men dessvärre inte kunde.. Syrran har varit borta på läger och kommer hem idag, och hon har bokat in mig för ett yatzi-spel ikväll. Hoppas jag kan åka till hennes land nån annan gång, saknar mysiga kvällar med henne!


Nu ska jag duscha, trycka i mig en onyttig chokladmuffins och hoppas på att Nattpuffen kommer hit om en stund.
Puss på ledighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0