beeep

Vilka hurtbullar alltså! Träning nu två dagar rad för mig och Lovisa, vilket skänns sjukt skönt. Jag har också bestämt utan att knappt höra med Joel och Lovisa att vi ska dansa afrikansk dans nästa vecka. Haha jag hoppas dom hänkar :D

Fixade nyss till lite mat, varm pasta med kyckling, avvokado, majs och kyckling. Nu blir det lite plugg på engelskaglosorna, myspys på den ;) Kan rekomendera programmet "Halv åtta hemma hos mig" på fyran som går vid... halv åtta :P Riktigt roligt att titta på, tycker i alla fall jag.




Förövrigt längtar jag till helgen!!

Och förövrigt är snön ute ändå rätt så mysig när man rullar upp gardinen på morgonen.
Ta hand om er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0