Födelsedag! =D

Och så är den dagen här som man går och väntar på under hela året, sin egen födelsedag! Hur kan man inte bara älska att bli väckt med skönsjungande familj och högar med paket.

Hela överraskningen började igår eftermiddag när jag kolm hem från Ikano med Mormor. Var på väg in i mitt rum för att ställa dit blommorna jag fått av Emma och Malin, när det står en helt ny säng i mitt rum, mycket bredare än min vanliga. Dessutom var rummet ommublerat och det blev hur bra som helst. Har längtat efter bred säng länge nu, så det var en mycket uppskattad present från Mormor och Morfar, tack så jättemycket! =)

Igårkväll trillade första sms:en vid 00.06. Bra jobbat där Emma och Malin! haha ;) Hann också trilla in ett från Emma äpplet innan jag somnade, och vaknade senare av en sjungande mamma och M & M. Nog första gången jag sover på riktigt när jag fyller år =) har det med åldern att göra kanske?

Har fått jättefina saker nu på morgonen, mina efterlängtade Miss Sixty jeans, armbandet från MQ som jsg suktat efter i månader, snygg klocka, pengar, två filmer, tidning, vantar, puder mm. Kan fortsätta men ska väl inte tråka ut er ;)

Nu måste jag dra mig upp ur min underbara säng, för att göra i ordning rummet och mig själv tills övriga släkten kommer hit idag. Bilder får ni ikväll, kan slänga upp vad jag köpte i stockholm då också. Och vad jag fick av vännerna.

Ha en riktigt fin dag allihopa, för det tänker jag ha, och det kommer ingen kunna sätta stop för! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0