För kärlekens skull

Sitter just nu hemma hos min lilla Lovisa. Det vankas nobellmiddag för henne ikväll och hon kommer bli riktigt vacker, ännu mer än innan om det nu är möjligt. Jag har hjälpt till lite och lockat hennes hår.

Skönt att det är fredag idag, även om veckan gått otroligt snabbt och jag hela tiden trott att det varit en dag back, tisdag när det är onsdag, ja ni förstår. Börjar bli lite hungrig och ska nog snart åka härifrån då unden ska vara borta om 20 minuter ;P Imorogn blir det att kolla på Emmas match med Malin. Lär väl också bli en del pluggande i helgen, det känns att vi går i tvåan nu kan jag lova.

Hittade en fin gammal bild =D


detta är för kärlekens skull

Kommentarer
Postat av: Lovisa

i really like you

2008-11-08 @ 19:00:21
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx

2008-11-08 @ 19:04:15
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0