Fötterna värker

Nu är jag hemma efter den omtalade maskeraden. Känns som vart jag än kommit har det varit någon där som skulle dit eller visste något om den. Vi träffades först hemma hos Natalie, med Julia och Lovisa. Började så småningom fixa i ordning oss och sedan laga mat. Blev jättegott även och jag och N blev smått äcklade under stekningen ;)   Måste tillägga att jag tyckte vi alla fyra var fina faktiskt. Julia var pirat med i en toppensnygg "dräkt", Natalie var pippi med äkta flätor, Lovisa var Indian med pilbåge och fjädrar, och jag, jag var indier.
Efter maten blev det efterrätt till Idol och sedan skyndade vi vidare mot bussen som tog oss till Berga. Efter lite orienterande hittade vi fram till scoutstugan där det redan var proppat. Doktor mugg, kyckling, mexican, gris, fönster, akon, fransman, mimare, målare, chearleader, should I go on? Urvalet var enormt, och det var väldigt få som var utklädda till samma sak. Blev förvånad gång på gång då jag såg fler och fler hur mycket alla hade engagerat sig. Riktigt roligt att se alla olika dräkterna och påhitten.

Kvällen kan förklaras med värk i fötterna! Sjuhelsikes mycket shake på dansgolvet. Fullt med folk och drag, bra musik av J och H och många fina kort. Hoppas jag kan få alla kort av Lovisa och Julia imorgon, för smart som jag är glömde jag min kamera i all hast. Måste se till att sova en stund nu, men mer berättelse kommer imorgon och förhoppningsvis också bilderna.

Min fredagskväll kunde inte ha spenderats bättre <3 Tack Lowisa för att jag fick komma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0