In his arms she fell as her hair came down

Hej kära vänner!
Det är ju tur att man har roliga vänner i skolan när lärarna för tillfället bombarderar oss med prov och sånt. Vecka 50 kan jag redan nu säga hej då till mig själv, ring mig inte, skriv inte, hör inte av er. Jag kommer vara så långt ner i böckerna så jag ändå inte hör telefonen. 3 stora och ganska så viktiga prov denna underbara vecka. I can hardly wait ;)

Eftermiddagen har spenderats med Natalie på Wayens för att plugga. Mumsade i oss en god macka och även en kladdkaka slank ner. Emma kom förbi en stund och nördade med oss. Wayens är för övrigt riktigt härligt. God mat och gott fika, mysig och lagom mycket folk.
Buhumbu ;(

Nej nu ska jag skynda.. Klädtips tack? Till önskelistan ;)


Ta hand om er, i slasket, gutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0