it's a hard work work

Den här dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Och det kryper i kroppen på mig, är trött och uttråkad på samma gång.Men imorgon ska jag se till att må bra, bara må bra! Efter skolan ska jag ner på gymmet (om jag inte mår sämre) och annars får det bli en promenad. Ska sen gå till hemköp och köpa hem god frukt så ska jag skäma bort mig med en god fruktsallad. Kanske också sätta på en av mina filmer jag fick när jag fyllde år. Jag har tänk att jag ska titta på nån av dem hela veckan men har bara inte tagit mig tiden. När veckan består av 5 vardagar är det väl lika bra att göra även vardagen speciell ibland.


Nu ska vi ut och gå här, är lite sugen på att titta lite på novemberljusen. Har legat i sängen hela dagen, iofs pluggat men ändå. Och föresten, jag längtar riktigt galet mycket till jullovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0