Julkänslor

Imorgon är det exakt en månad kvar till julafton. Igår invigdes julljusen här i Linköping, det är mörkt och kallt ute och julkänslorna börjar faktiskt komma nu. Tidigare idag gjorde mamma och jag lussebullar vilket bara förhöjer känslan ännu lite mer. För ett tag sedan åkte Emma hem. Snäll som hon är kom hon hit och hjälpe mig med det svåraste i Matten till provet som är på tisdag, det vill säga det mesta =P Det är tur att man har ett geni som henne i stunder som dessa.



Nu ska jag läsa klart boken i svenskan som ska vara klar till imorgon. Tristan och Isolde, vilket språk... Hoppas ni har haft en bra helg, 5 dagar kvar till nästa helg, kämpa kämpa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det är ju tur att du har ett sånt geni som mig att fråga om hjälp, höhö ! :P men ja tror du fixar matten imorrn karroow ;) ses imorrn , puss påre gullunge<3

2008-11-24 @ 21:26:00
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0