Måndag

Och ännu en gång var det måndag. Samtidigt som det känns som veckorna flyger förbi är det faktiskt bara 1 vecka sen jag fyllde år. Men måndag innebär väldigt slapp dag i skolan. Först IV och sedan svenska, and there it ends ! Efter skolan följde Lovisa och Emma med mig hem. Emma fick agera mattelärare men som tur är kanske vår förvirring har lagt sig en aning. Emma åkte hem till hunden och Lovisa och jag fixade till lite maränger. Goda, men bruna och prickiga, haha! Dom ser väl inte ut som maränger heller för den delen, mer som kluttar :P haha

Känner på mig att min vecka kommer bli bra. En del plugg med det finns roligt så det överväger. På Onsdag ska t.ex. jag, Emma och Natalie till Guns Hobby bod för att leta maskeradkläder till mig, nästa rolighet, som väntar på fredag. Mer uppdatering om dessa roligheter kommer senare. Nu blir det stan en stund och sedan gymmet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0