Sammanfattning

Sitter nu i skolan efter ett långt och skönt lov, och framförallt välbehövligt! Är redan trött och inte jättesugen på lektioner, men hey det är jullov om 7 veckor!

Tänkte dra ihop en liten sammanfattning av mitt lov (ja Natalie du som inspirerade).

Måndag: De sista veckorna innan lovet kände jag mig otroligt trött och stressad på grund av skolan, därför beslöt jag mig för att spendera hela måndagen bara för mig själv och ta det lungt. Tittade på film, badade och tog det allmänt lungt. Enda gången jag gick ut under dagen avr ett snabbt besök till Ikea.


Tisdag: Vaknade tidigt, som jag gjort typ hela lovet, varför? Dagen gick åt till att förbreda för kvällen när mina tjejer kom och ät lite mat hos mig. Lite firning inför födelsedagen.

Onsdag: Tog bussen tidigt till Stockholm, all by my self. Blev en del shopping och en god sallad på hotellet vi bodde på. Kvällen var en av de stora höjdpunkterna på hela lovet. Vi hade turen att få biljetter till Björn, Soran, Özz och Måns. Kalla mig fjantig, men tror jag är kär i B!

Torsdag: Blev ännu lite mera shopping innan jag tog bussen hem relativt tidigt. Blev sen hämtad och blev firad.

Fredag: Shoppade med Mormor, fick även min nya härliga säng som jagförövrigt längtar till rätt så mycket just nu. Kvällen spenderades med emma hemma hos mig, med chips och godis, roliga filmer.

gah nu kom skolkatalogen ! m¨ste ruuusa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0