Småland


Jag trivs så bra här! Trivs trivs trivs. När man kommer hit känns det nästan som att komma hem. Det är underbart =)

Dagen har gått ut på att slappa en del. Vi försökte oss på lite plugg innan men för min del lyckades det mindre bra. Ska strax fixa i ordning mig för kvällen, då mormor och morfar kommer hit. Så vi ska äta lite tillsammans allihop och fira mormor och mamma lite. Har dock skett ett litet missöde idag. Trots hans gullighet, min lille kusin William, skulle han göra något med min mobil. Har inte en aning om vad för det får vi inte ur honom :P Hur som helst lyckades han slå in fel pin-kod och ... När jag tar den står det såklart "Slå in PUK-kod". Den koden är ju såklart hemma, så min mobil är död tills imorgon kväll. Now you know ;)

Nu blir det fix.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0