Superhuman

Är det bara jag som känner söndagsdeppet komma krypande redan en lördagkväll?

Hur som helst har min lördag varit skön och lugn. Knappt öppnat böckerna en ändå gång, och visst behövs sådana dagar också. Efter en skön dusch imorrse och ett ensamt hus då det blev lite skrålande, tog jag bussen till stan för att sedan äta et god lunch på Wayne´s med pappa och Cia. Kan rekomendera deras kycklingsallad med pasta, mums ! Full fart på det cafét kan jag lova, hela tiden några som stod och väntade på bord. Hann också med en chailatte och kladdkaka innan vi fortsatte på stan.

Har äntligen köpt in ett par uggs idag, har letat länge nog nu. Bestämde mig för en lite tunnare variant då jag redan har den vanliga ugg-modellen. Ack så skön, men kan också bli rätt så varm och "klumpig". Så tror lite nättare skor kommer passa bra nu. Kan lova er bilder senare, för just nu har jag, slarvmaja som jag är, tappat bort min kamera. Men de som känner mig vet att den kommer fram snart igen. Precis som alla andra gånger.

Kvällen ser ut att bli lugn, Linköping går in i någon slags vinterdepp? Alla verkar njuta till fyllo av att mysa hemma för tillfället. Får glädja mig åt den lyckade maskeraden som var för ett tag sedan. Nästa helg kommer också spenderas lugnt, med släkten i smålands skogar. Fast i och för sig vet man aldrig, jag och olivia kanske drar ut och gör bygden osäker ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0