think about it

Ligger med en stor kopp te i min säng och tittar på Gossip Girl. Finns det något bättre sätt att spendera en söndagskväll på? Vid 21.15 blir det också bio med Emma, Malin och Maria. Finns det något bättre sätt att avrunda lovet på?


Har nu lovet bilder på vad jag fick av vännerna, och bilder från igår men dom kommer så snart jag har fått bilderna från Olivia.

Dagen idag har spenderats på tornby med familjen p och senare blev det övningskörning. Watch out! ;) Borde nog ta att skynda på mig själv en aning nu, ligger här i min pyjamas och tjejerna kommer om 35! tror dessutom dom skulle börja klaga om jag inte var färdig när dem kom. Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0