Utkast: Fredag eftermiddag, ...

Fredag eftermiddag, ligger i min säng och tittar på top model. Kan aldrig få nog av skönheten i fredagar. Blev en slappis lunch på Mc Donalds idag med Lovisa, Emma och Marina. Sen lite chill hemma hos mig och efet det vidare till nya Iv valet, för min del matlagning. Jag och grabbarna i min grupp fixade till en kycklingwok med nudlar som vart riktigt god, fakstiskt :P Däremot skulle man ju gärna kunna slippa allt städandes efteråt.

Mitt under matlagningen upptäckte en tjej att snön föll ute, och när vi slutat var det skapligt mörkt. Det är verkligen vinter nu, enligt dator är det -2 grader ute för tillfället. burrr... men måste ändå tycka att det är rätt så mysigt. Inne i stan är alla träd upplysta av massor lampor och likaså hänger lampor över gatorna. Lussebullar ska bakas på söndag har mamma bestämt och snart är det första advent.

Ikväll blir det lugn hemmakväll, imorgon får vi se vad som händer.
Ha en bra fredagskväll folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0