I smile couse I deserve to

Jag har en skön känsla inombords som är alldeles lugn. Det är söndag och det finns inte en gnutta skolångest inför imorgon. Fram till jul känns det som allt kommer kännas som en mindre dimma, vilket är ganska skönt. Bara följa med i ryttmen och svängarna.

Tidigare idag kollade jag på när min syster spelade handbollsmatch. Vilken stjärna hon är min gullunge =) Två mål, stolt storasyster. Jag och den minsta av oss satt och gjorde små danser till hejaramsorna som var riktigt bra. Jag kommer ihåg när jag gick i lagsporter, vi körde bara dom vanliga "vi har seglat över för att se det bästa laget...."

Kollade nyss på programet Matakuten. Det är ju sjukt att kattmat är mer näringsrik än skolmaten. Då har det väl ändå gått en aning för långt. Okej att alla har olika smak och tycker om olika saker, och att man inte kan laga mat som alla tycker om, men att maten som hela Sveriges elever får är sämre än både fängelsernas mat och kattmat?! Dåligt! Glömmer aldrig när vi en gång kom in i matsalen och möttes av en knallröd röra med kyckling (eller var det fisk) och helkokta ägg i grytan! Vidrigt, behöver jag ens säga att vi vände och gick direkt. Är det några som behöver bra mat är det väl vi som ska koncentrera oss hela dagarna och prestera bra i skolan. Naee, ÄNDRING!!

Nu blir det ekonomi- och matteplugg, om två timmar börjar ju GG. Vad hände med deliciousfive där då? ;)

skiiiiit, hade laddat upp massor fina bilder! Detta suger ju

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vadå lugn :O? du är juinte lugn om du går upp igen klcokan 1 och pluggar en timma framåt? iddi! :D

2008-11-10 @ 22:37:25
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0