Memories that remaine

När dagarna är mörka och kalla som de är här uppe i Norden största tiden av året är det underbart att ha gamla minnen att njuta tillbaka av. Har just läst igenom ett antal gamla blogginlägg som gör att det spritter till i magen och man blir helt varm inombords. Det handlar inte om att leva i dåtiden, bara om att minnas och glädjas. Jag kan inte få nog att skriva om och tänka på Gotland. Inte bara för att det blev en sådan överraskning för mig att jag trivdes så ofantligt bra, då jag till en början mest var deppad att jag inte fick uppleva mitt Halmstad. Men Gotland har allt! Och jag är förälskad. Lugnet över ön, stämmningen som finns bland alla semesterglada, värmen, havet, husen. Veckorna där gjorde min sommar underbar, för under den tiden så var nog nästan allt perfekt. När jag, Emma och Malin var inne i Visby och "levde livet" en varm sommarkväll. Fanns det något som kunde stoppa oss då? Det var vi och sommaren. Eller alla härliga dagar på tofta med släkten, och Olivia, kunde vi haft det mer underbart? En sak vet jag säkert, jag ska tillbaka till Gotland, så snart som möjligt!

Idag efter skolan sprang jag och Natalie runt och letade maskeradkläder till mig, och nu har jag nog äntligen bestämt mig, nog... Längtar till fredag, känns som det kommer bli en lyckad kväll =) Just nu är ST på utvecklingssamtal, tvekar starkt på om hon har utvecklats något under årets gång den där plutten. Nu ska jag skriva klart Ekonomiuppsatsen ;)





Kommentarer
Postat av: Olivia

jag saknar det verkligen <3

men gissa vad det blir för oss i sommar?? :D

KROATIEN!!! :D:D:D:D

2008-11-13 @ 21:29:30
URL: http://domtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0