You create your own happines



Där har ni lite bilder från maskeraden, som var underbart rolig! Att man inte ser helt vettig ut är kanske inte så konstigt när de flesta går in till 110 % för utklädnaderna.

Jag är bara så glad, och lycklig. Våga smaka på ordet lycka! Hur ska man definera det, när ska man våga säga att man är lycklig. Våga säg att du är lycklig, man kan ganska oft bli vad man intalar sig själv. Precis därför är jag lycklig och glad. Min helg har varit en riktigt fullträff, och just helger som sånna här är man otroligt glad och uppskattar alla fina människor man har runt om kring sig.

Som jag redan berättat var maskeraden i fredags jättelyckad. Äntligen en lyckad festkväll.

I lördags vaknade jag vid 11.30 då jag somnat vid halv fyra på natten. Skönt att för en gångs skulle kunna sova länge, vilket jag nästan aldrig gör nu för tiden. Så dagen började minst sagt bra. Blev en god frukost på det och sen ringde Malin och fråga och jag skulle med en sväng på stan. Hoppade in i duschen och mötte sen upp henne och Emma, vi kikade runt lite men kom fram till att donkan lockade mig och Emma mer. Så med varsin Happy Meal blev det lite skitsnack samtidigt som regnet började smattra lite lätt utanför.
Senare på kvällen blev det att åka ut till Berg för att hälsa på släkten lite. Kul att träffas när man inte ses allt för ofta. Fick skjutts av kusin in till stan som nyss tagigt körkort, grattis till honom. Blev sen filmkväll hos Pontus med Lovisa, David, Emma och Joel. Vantage Point, som jag iofs redan sett, men som faktiskt var bättre andra gången.
Dom lyckades också grundlura mig. Då jag hörde att det gång på gång knakade uppe i trappan frågade jag om Pontus hade hund, och svaret blev nej, mer var det inte med det. Men knakandet fortsätter och snart hör jag också hur det är något som dricker vatten, ganska så högt om man säger så. Alla påståd att det var katten, så vad skulle jag säga. Lovisa och David sa ungefär tio ggr under kvällen ska vi in ringa ner Leo, jag trodde ju dom menade Leo i klassen. Efter ett tag kommer en riktigt stor hund nergåendes för trappan. Och David i princip knuffar honom på mig! Jag lyckades faktiskt behålla lugnet någorlunda, men skulle gissa att min min var ganska unik när han kom rätt nära.
kanske ska tilläggas att jag är rätt rädd för hundar och att dem andra fick sig ett skratt.

Lovisa sov hur som helst här inatt, vi gick hem genom natten vid 2 ungefär. Mys och skön söndag när man vet att två studiedagar väntar på tisdag och onsdag. Sönddagsdeppet finns inte ens.

Ikväll blri det gossip girl hos malin. Ska man dra sig ner till gymmet en stund nu? =)

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0